woensdag 25 juni 2008

SEAWORLD

Na een vlotte rit van 250 km komen we rond 9u aan in Seaworld. Brrr... 't is hier gewoon meer dan 20°C frisser. Even de spaghettibandjes ruilen voor een T-shirt en fleece en we kunnen op stap.

neen, ik ben niet bang... ik heb het koud ;o)

Hier kan je echt een hele dag verblijven, we hebben elke show gezien en het was telkens de moeite. Mijn telelens en extra batterij komen hier goed van pas.

http://www.seaworld.com/sandiego/parkmaps.html


SHAMU, de Orka is de ster van Seaworld

kijk goed... er staat nog iemand boven op SHAMU's neus!!!




"the SOAK ZONE", elke show heeft er wel eentje...

CLYDE & SEAMORE, de zeeleeuwen en de otter

de otter brengt een blikje "Diet Pepsi"

DOLLY Dolphin and friends



PET's RULE !
Een show met katten, honden, varkens, eenden, papegaai...

maar wat ze die beesten allemaal kunnen laten doen... ongelooflijk!

2 opmerkingen:

maaike zei

ik wist het, ik wist het!
die extra batterij ging ooit van pas komen
maaike - jim: 1 - 0 (haha!!!)

schuuuune foto's, ik kan die misschien overnemen om over boudewijnpark te bloggen ;-)

dat jullie dat tempo volhouden, amai amai... ik dacht dat vakantie was om te "rusten" :-)

Anoniem zei

zeg , maar ons chanel kan dat ook zalle !!!!